måndag, maj 30

Veronika Bestämmer Sig För Att Dö (trailer)




Jag såg precis denna filmen på TV1000. Bara titteln fick mig att rygga tillbaka. Men efter som att huvudpersonen är Sarah Michelle Gellar så var jag tvungen natt se vad hon gjort mer i TV-världen mer än Buffy The Vamire Slayer. Jag är ett stort fan av Buffy, älskar den serien, kunde inte låta bli att köpa hela serien. 
Men denna filmen verkar vara lite mysko. En tjej som försöker ta sitt liv, misslyckas och vaknar upp på ett mentalsjukhus. Där får hon veta att hon bara har några veckor kvar att leva.  
Något som jag reagerade kraftigt på var att mitt i filmen, spelade dom Lisa Ekdahls låt Vem vet. Och den passade inte alls in där när "Sarah", som kanske just i detta ögonblicket när låten spelades, började få tillbaka sin livsvilja. 

Jag blev paff!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy