fredag, maj 20

Vankas Bröllop

Jag har aldrig tänkt gifta mig. Det har aldrig varit något jag känt att jag behövt förut. Inte för att jag skulle behöva det nu heller, men efter som att det är något som har diskuterats så antar jag att jag inte är helt emot det. Jag har aldrig förut träffat någon som är som min gubbe. Han är perfekt för mig, vi är ganska lika i personligheterna och vi har lärt oss leva med varandras brister. Jag känner att jag vet vem han är, och det är skönt för mig.
Nu väntar vi även tvillingar tillsammans, och jag har inte haft en tanke på att förstöra det vi har tillsammans på väldigt länge. Han får mig att må bra, och jag vet att jag lyckas med att få honom på topp ganska ofta med. Vi har kommit ganska långt i förhållandet. Jag vet till exempel att står han i köket och lagar mat, bör man hålla sig borta. Det brukar sväras ganska rejält så fort det blir lite mer stress än vad han klarar av. Samma sak om jag känner mig på dåligt humör, håller jag mig undan, och det är skönt att han inte jagar mig. En kvinna måste vara ensam i bland. =O)
Så, om vi ska gifta oss eller inte?
Det beror helt på mig. Jag känner inte för att knö ner en hel Madde + lite till i en brudklänning. Så jag har sagt, att jag tänker inte gifta mig förr än jag klarat av att gå ner till minst 70 kg. Då skulle jag känna mig en aning mindre, och kanske ha mer självförtroende. Och det tyckte bejben lät ganska rättvist.
Så, i morse när jag gick upp, tänkte jag försöka anpassa maten efter hur lite jag kan röra mig nu med foglossningen. Det fick bli havregrynsgröt, men jag klarade inte av att äta det utan något på, blä va det smakar illa utan sylt. Hade vi haft banan så hade det gått bra att mosa i de.
Värre är det med luncher och middagar. Jag tror nog att jag får hitta lite fler recept på goda soppor. Börjar tröttna på dom som finns i affärerna. Vill kunna göra egen, så man kan frysa in.

För tillfället så går det ganska bra med att sluta röka. Känner mig friskare än vanligt. Synd bara att halsen börjar ta ut sin rätt. Harklade mig hela vägen till affären och hem.
Men det är ett värdigt straff. Bara bäbisarna mår bra av det.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy