söndag, maj 15

Dags Att Sluta

Söndag i dag. I går va det en lång dag. Fick en migränattack i går kväll. Såg inget å mådde illa som as. Men det gick över efter någon timme. Det var samma migrän som jag fick på pappas begravning. Fy fan säger jag bara. Tror jag överansträngde mig i går. Var tvungen att städa, men jag gjorde det väldigt långsamt och försiktigt, så det tog ju hela eftermiddagen. Men det är alltid skönt när det är gjort.

I morgon börjar en tid av nico-plåster igen. Måste sluta röka, fattar inte varför jag inte gjorde det i december när det gick så bra. Så dum i skallen är man. Men denna gången har jag i alla fall inget att skylla på för att få ta de där blosset man inte borde ta. Måste tänka på dom små i magen. Tror inte dom uppskattar det jag gjort mot dom. Men jag vill att dom ska komma ut och må bra. Så det är upp till mig, bättre sent än aldrig, hoppas jag.


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy