lördag, maj 21

Kalas I THN

Så, fick mig en promenad. Blev förbannad på gubben förut med.. så där förbannad att man ville slänga saker i väggen och gråta tills man svimmar. Men sen kom jag ju på att det nog var dags att ta på sig ett nico plåster. Sen löste sig allt hur fint som helst. ha ha!

I eftermiddag blir det kalas hos syster yster. En brödrost önskades, så det fick de bli. Sen har jag miss unnat mitt fadderbarn lite, missade hennes kalas. Så hon ska väl få något hon med... En inslagen banan kanske.. =OP

Nä, nu måste jag börja städa lite. Ha det gott

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy