tisdag, maj 10

TvillingTankar


Visst skulle jag ha roligt om jag fick köra sönder våran volvo 740 på denna vägen, fast nu va det mest mitt humör jag syftade på med den bilden. Den säger ju allt. Förståndiga tankar far omkring i skallen. Det är inte varje dag man får chansen att känna denna känslan av att man ska få tvillingar. Det händer sällan att man blir tvungen att tänka på allt, dubbelt så många gånger än om det hade varit en liten bäbis i magen. En tanke som slagit mig ända sedan jag fick veta att det var två var ju så klart frågan - Kommer vi klara av det? Jag vet att jag inte borde tänka så, för jag vet att det inte kan bli perfekt, men skulle aldrig i mitt liv tillåta att det gick åt helvete med något. Jag vet att många tyckte nog att jag var sträng med rutiner när pojken var liten, men det var just för att jag har sett så många barn växa upp utan just rutiner, och det är inget som jag velat satsa på. Nu känner jag att rutinerna måste komma in snabbt och enkelt, för att få dom båda på rätt väg. Dom ska känna den tryggheten från min sida, men även kunna leva med den tillsammans.
Sen när det kommer till förhållandet jag och bejben har. Jag har sett hans beteende med pojken ända sedan första dagen vi kom hem från BB, och jag har inga tvivel på att han kommer finnas och ta ansvar som den pappa han alltid fått lov att vara. Jag förstår att våra ensamma stunder kommer bli färre nu, och jag ser det bara som något bra. Jag uppskattar honom redan nu, och kommer göra det mer sen. Jag är så säker på honom för att vi har gått igenom en livstid tillsammans redan, vi har tagit oss genom mycke skit. Och jag älskar honom. Många gånger borde jag lämnat honom, men jag har alltid känt att han varit mitt stora val i livet. Jag vet var han står, och jag tänker stå kvar bredvid.
Vi klarar detta bejben, det är vi gjorda för.
ÄLSKAR DIG!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy