onsdag, maj 18

Download...

Hur mycket finns det inte att ladda ner från nätet i dag? Man kan hitta allt, precis allt om man är flitig på att googla och söka sig fram. Jag vet inte hur många timmar jag spenderat framför datorn på jakt efter något, men jag hittar oftast det jag behöver. Sen finns det ju alla dessa program som man bara får lov att "PROVA" en viss tid. Men det finns dom som bara slänger in en liten fil i mappen, så har dom ett fullt fungerande program på obestämd tid. Visserligen så tror jag inte att det finns något lagligt med det, men ändå.

Jag själv är inte så hajj på datorer och allt fix och trix man kan hålla på med, men jag jag ser upp till dom som kan trolla lite med allt på datorn. Just nu är jag på jakt efter ett program som jag hade förut, innan jag nollställde min dator. Jag har programmet på skiva, men var fan den är har jag ingen aning om. Så jag gick ut på nätet, googlade lite, kikade runt. Och efter många om och men, så hittade jag det exakt samma programmet. Fast det var nog bara ren tur.

Nu sitter katten och skriker och ska ut. jobbig han är då...

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy