onsdag, maj 11

TeoriProv

Ja, som sagt, att vi ska få tvillingar kom helt oväntat. Så nu är det press på Madden måste jag säga. Nu får jag straff för att jag har slarvat med teoriläsningen. Jag har en och en halv måne på mig, drygt, så jag har lite tid att jobba på. Samtidigt är man trött och sleten, näst intill orörlig på grund av foglossning. Men vet du, jag vill verkligen att detta ska bli bra, jag vill vara förberedd när dom tittar ut. Jag vill så gärna att dom ska vara friska och krya, så rökningen ska bort, på ett eller annat sätt. Jag måste göra allt jag kan nu. Som sagt, jag har ju haft problem med graviditeter förut, så det finns inget som säger att denna ska flyta på som om inget ont finns. Klart att jag är orolig, självklart känns det som att det är dömt på förhand, men jag ska fan försöka allt jag kan.

Rökningen ska bort
Körkort är nödvändigt
lugn och ro behövs
och så klart kärlek.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Ta det lugnt nu gumman!
    Du ska inte stressa upp dig, fast det är klart att jag förstår dig. Jätte bra att du slutar med rökningen, men gör det LÅNGSAMT, annars kan det vara nästan lika farligt att sluta som att röka.
    Jag ska skriva lite lappar och sätta upp på dagis, så får vi hoppas att det finns någon tvilling vagn.

    Men är det något eller att du bara är orolig och vill skälla eller prata så vet du var jag finns!

    Massa kramar till dig och bebisarna!!!!

    Ps: Ring Ragnsells redan nu och fråga om dom kan sponsra dig med en container, hahahaha.

    PÖZZZZ

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy