tisdag, maj 3

FilmTips - I Spit On Your Grave (Trailer)




Detta, mina damer och herrar är en film för dom som bara älskar att se en galen kvinna ta ut sin hämnd på dom som gjort henne illa. Jag själv hatar att se på när kvinnor bli behandlade som skit, även om det bara är på film, för jag vet ju ändå att det är en sjuk jävel som suttit och kommit på allt som händer, och alltid är det en kille.
"Jennifer, som åker och hyr en stuga i skogen vid en sjö, för att skriva sin första roman, kommer snart att få ångra att hon åkte ensam. En dag kommer 4 män, som är där för att förändra hennes liv - FÖR ALLTID!
Gång på gång våldtar och misshandlar dom henne brutalt, men hon överlever nätt och jämnt och kommer undan. Männen, som letar igenom skogen efter henne, får snart känna på hur hämnden för en sådan förnedring känns, och jag lovar att hon får ut sin hämnd, när hon iskall, tar dom en efter en."

Jag garanterar spänning, och den får ett bra betyg

7/10





Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy