torsdag, maj 5

Tonåring - Vem Vill Inte Tillbaka Dit

I dag har jag ett fullt schema. Har redan bockat av första grejen som var mödravården. Nu ska jag sitta här hemma och försöka lugna ner mig innan det är dags att köra bil med någon som kan, för första gången. Ha ha! (Inget illa menat gubben min) Ska köra en dubbellektion med körskoleläraren. 850 kr för typ 80 minuter. Det första jag ska fråga honom är hur man hanterar blinkersen i en rondell. Har fått många svar på det, men alla tycks vara fel. Hoppas bara på att jag får feedbacken jag behöver för att klara uppkörning snart.
När jag kommer hem från detta dramat, är det dags att gå på kalas.

Klicka på bilden å gå in på hennes blogg å Gratta
13 år ja, vad gjorde man när man var 13 år? Jag tror jag satt inne på hem då. Sikken skit. Men det var en del av mitt liv som jag nog inte kommer glömma i första taget. Det är mycket man vill göra ogjort, men ändå så tror jag nog att det blev bra, så som det blev, med tanke på vad som fanns för mig hemma.

Grattis Till Elin!


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy