måndag, maj 23

Steg 3

Om jag säger att jag inte har rökat något alls sen jag började med plåster, så ljuger jag. Men i dag ska jag gå iväg och köpa steg 3, dom svagaste. Så om jag är så dum å rökar när jag har dom på mig får jag nästan skylla mig själv.
Helgen har varit lite flängig. Varit lite över allt. Kalas och klippning. Skulle behöva damsuga här hemma med. Men jag drar mig gärna från de, efter som att jag blev rådd att låta bli sådant som gör att jag rör höfterna i sidled, på grund av foglossningen. Men gubben är ju så inne i att bygga cykelgarage och skit, så jag börjar få panik av hur det ser ut här hemma. Det tråkiga är ju bara att det är jag som får lida av att han prioriterar annat. Fast jag kan ju förstå honom, det är inte han som går här hemma hela dagarna och trampar i smulor och dammråttor, så varför skulle han bry sig?

Nu måste jag sätta mig lite med teorin, har hållt upp lite över helgen, får se vad jag kommer ihåg.

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy