torsdag, maj 19

Sommardröm

I morse drömde jag en sån där dröm som fick mig att längta till den riktiga sommaren. De va min å gubbens familjer, alla va glada och det var varmt och skönt. Alla bara njöt av värmen så som man bara kan göra på en riktig sommardag. Urskönt va de

I dag är pojken ledig från dagis. Skönt att ha honom hemma lite med. Han ska få äran att följa med till MVC i eftermiddag. Får väl se om han inte hellre vill sitta i väntrummet och leka i stället för att sitta och lyssna på mig och tanten. Det är första besöket sedan jag fick veta att jag har 2 bebisar i magen. Men jag måste prata med henne om mycket i dag. Ju mer jag läser om tvillinggraviditeter, ju räddare blir jag att jag ska förlora dom innan dom kommer ut. Visst kan det bli hur bra som hällst, men efter som att jag har förlorat några innan, så kan jag inte hjälpa att jag är orolig. Men jag hoppas att dom fortfarande mår bra. Det känns som att dom är lite piggare än innan, så vi får väl se.

Snart är det helg med. Då är det kalas på lördag. Har alltid problem med vad man ska köpa till alla som fyller år.  Av någon anledning så är det ju alltid lättast att köpa till barn, för det är ju överskott av leksaker nu för tiden kan jag tycka. Vi får väl se om det blir någon brödrost eller nått.
Ha det bäst

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy