onsdag, augusti 25

Bored....

jag är lagom uttråkad. Har inget att göra. Å jag får fan nite springa i kylskåpet å rota heller (vilket brukar vara min favoritsysselsättning).
Liam sov för lite i dag, alltså kortare än han brukar. Så nu har inte jag hunnit vila något, vilket betyder att jag kommer vara fruktvärt trött i kväll, efter som att jag redan nu känner mig helt slut.
Vad händer i kväll? något spännande? Någon som tänkt rymma hemmifrån, jag kan följa med dig, jättegärna!
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

5 kommentarer:

  1. Haha nej jag har inte tänkt rymma hemmifrån idag, man kan ju blåsa bort åt fel håll!

    SvaraRadera
  2. haha ja vet inte. jag tror de var mer rädd om körkorten då. så tror inte de bytte så ofta. de kosta en del pengar och hämta ut det.

    jag är glad jag skall få byta ut mitt kort nästa år :)

    SvaraRadera
  3. Ja, trist när sånt hindrar en, de får dra igång nu!!! :) jag har haft mitt i lite mer än 9år :)

    SvaraRadera
  4. haha man skall använda röven då och då. och inte slita ut hjärnan för mycket..... :=)

    ja det är en enorm frihet ha körkort :)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy