torsdag, augusti 26

Jag är ju en kattastrof...

Gissa vad! Jag har precis sett Pretty Woman... för första gången. Ligger jag efter eller. Helt otroligt, jag som älskar film, har missat att se den. Men så klart. Alla har ju pratat om att den är så bra, å så romantisk. antar att jag omedvetet har undvikit den då, bara för att jag inte trott att den varit så bra, men jag hade såååå in i helvete fel.
NU, måste jag gå å lägga mig, innan ajg somnar sittandes. Jag gjorde de en gång, va inte så skönt. vaknade med ansiktet ner mot ett glasbord, trodde jag flög. Men det är en annan historia.
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. haha fan du ligger verkligen efter *s* hur har du kunnat undvika och inte se den förrän nu?!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy