tisdag, augusti 24

ett test jag hitta..

Jag hittade det hos en tjej som heter DIANA. klicka på hennes namn för att komma till hennes blogg.

1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg för sms
3. Stanna när du räknat till tio och skriv meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

--------------------------------------------------------------------------------
♥ Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
- Stop för karnivaltåget vid hemköp.

♥ Vad säger du alltid till din bästa kompis?
- vi tar det i kväll

♥ Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
- Godmorgon!

♥ Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
- Hur gick de i dag?

♥ Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
- Trodde du somnade om!

♥ Vilket sms blir du mest berörd av?
- Åker nu!

♥ Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
- Jag går ner i tvättstugan!

♥ Vad vill du höra mest av allt?
- Tack min vän

♥ Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
- Det var roligt att läsa

♥ Din romantiska replik?
- Vad gör du för roligt?

♥ Vad skulle du säga om du blev bestulen?
- Kan du ge mig ett lån som ajg kan betala på 2 gånger.

Ha ha, det blev ju hur bra som helst. =OP
testa vett ja!

Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

10 kommentarer:

  1. Sv: Takk for kommentaren:)
    Ha en fin dag videre!

    Er du intressert i musikk? Både gammelt og nytt? eller trenger bare ett musikk tips? kom innim bloggen min om du vil:)

    SvaraRadera
  2. haha roligt test.!
    desamma:)
    vad hittas på då?

    SvaraRadera
  3. Haha såklart det går bra! :D
    Kul det blev :p

    SvaraRadera
  4. Sv: Tyckte det var rätt så billigt O_o

    SvaraRadera
  5. sv:haha tack så mycket :D jadå, det ska jag :D

    SvaraRadera
  6. varsego :P tyckte du låten var bra?

    SvaraRadera
  7. Sv: Jag vet! De är jätte tråkigt att läsa om skolan ibland. Och man får inga roliga bilder att lägga in på bloggen om man tar kort när alla är i skolan :P

    SvaraRadera
  8. sv: De gick bra :) Kram kram

    SvaraRadera
  9. nej, jag brukar inte heller gilla live. men hittade ingen bättre. men den finns på spotify annars :)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy