onsdag, augusti 18

Tjoflöjt!


Dags att hämta pojken. =O)
JIPPIE!!!!



*



Pözz & Kräm



10 kommentarer:

  1. Åh ja det kan bli lite komplicerat ibland det där men Engelskan. Men ju mer man läser desto bättre blir man ju :) Så är det med allt! :) Eller hur?

    Hur är det med dig idag då? :)
    ha det bra.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Svar: Då hoppas jag verkligen att de här symtomen bara är: Jag har lite kärleksproblems symtom! Inte riktigt redo för barn än. :) Haha.

    SvaraRadera
  3. sv: Enig med deg! :-)
    Takk det samme!

    SvaraRadera
  4. Sv: Tack så mycket! Hehe ja, ett riktigt smile har hon fått till där :) Du får ha det så bra du med! :))

    SvaraRadera
  5. sv; mjo,men här har det regnat lite varje dag i veckor... ;)

    SvaraRadera
  6. Svar : Träningen brukar gå lite upp och ner för mig också.. Men nu känner jag mig taggad! Min pojkvän tränar också väldigt mycket så han ska nog få fart på mig :d Tack så himla mycket! Fin blogg förresten! Kram

    SvaraRadera
  7. SV: Nej, tog bilden innan kameran gick sönder ;)

    SvaraRadera
  8. sv: Tack, vad snäll du är!
    Blev verkligen jätteglad av din kommentar. =)
    Ha en fortsatt bra dag, du också!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy