söndag, augusti 29

Ut På Landet

I dag ska vi till mamma. Men ajg vågar inte ringa hene, i fall hon sover. Får nog bli till att åka ut efter lunch, för då tror ajg nog att hon är vaken. Hon brukar sova länge på dagarna i bland. Jobbigt för henne nu när hon fått jobb. Då måste hon ju gå upp tidigt.
Jag själv är inte heller så morgonpigg. Sov till 9 i dag. Liam och Jocke har varit uppe ganska länge. Jag förstår nite varför dom nite drar upp mig när dom går upp. Jag missar ju både frukost och annat. Men visst e det skönt att få sova lite längre på helger. Det är nite många mammor som får lov att göra de. =O)
Nu ska jag ut å greja lite.
Ha det bäst
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

2 kommentarer:

  1. sv: haha japp! men kul att de börjat visa de igen, kolla ju på de typ jämt när man va mindre..xD ahha
    desamma !

    SvaraRadera
  2. SVAR: Haha ja det är sådär lagomt hemskt. :( Jo här var det bara 9 grader, brr! Känns som om man hoppat över hösten ju. x) Vad ska du hitta på i veckan då? :) Roligare än vad jag kommer ha det? x)

    Kramar!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy