tisdag, augusti 31

Prommenad Väntar

Nä, nu går jag ut och går. Behöver ju röra på fläsket om man vill bli av med de. Har förresten inte vågat väga mig. Har fuskat med maten, så jag tror nog inte att den visar något neråt, snarare ett par KG för mycke. Men de märker vi när jag vågar ställa mig på den. Å andra sidan, jag har ju nite precis bråttom med att gå ner i vikt, vill bara slippa gå upp. Och det känns som att jag har börjat få igång mig själv när de gäller motion. Håll stortårna för mig.
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

  1. Sv:A han är lite häftig,hehe! Ja det är gött att komma hem och bara slappa;)

    Kul blogg du har;p

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy