fredag, augusti 27

Lite MorgonNytt



REGNBÅGEN... fast igentligen är det ju 2. Pojken ser inte regnbågen så ofta, och detvar först nu, när han är 3 som han faktiskt kunde uttrycka att han tyckte att den var fin. Det är härligt med barn.


Här kommer några bilder. Madde har varit ute mitt i natten och försökt ta kort på månen. Men fakktis, även om man kanske inte ser vad det föreställer, så tycker jag nog att dom blev fina ändå. Den över här blev nog bäst.



Mmhmm.
=O)


Använde mig av olika inställningar på kameran.
Det blev lite konstigt på en del bilder.




Här ser man ju i alla fall en prick som skulle kunna föreställa månen, eller en finne på en neger.. eller ett vitt hål på ett svart papper. Eller en spärmafläck på de snygga nyköpta kappan.
Nä, men välj själv då!

Nej, jag är ingen nazze. Jag tycker att när man använder ordet "neger" är det lite som när man använder "norrmän" eller "Finnen" i roliga historier. Sen att Mörka tar åt sig så förbannat, det är inte mitt problem.
=OP
Föresten så använder norrmän samma knep, fast då va det ju så klart den klantige svensken som skulle gå in i grottan, med finnen å dansken.

Pözz & Kräm



Glöm Inte Prutta Innan Du Går

8 kommentarer:

  1. Släng över din mail, så skall jag skicka en bild till dig :) haha tur du såg pw då hur lite år och ta igen *s*

    SvaraRadera
  2. you got mail! :)

    Jag tycker månbilderna blev coola! :)

    SvaraRadera
  3. haha ja då är det väl meningen jag skall vara blond då..att vara unik is nice :)

    SvaraRadera
  4. sv: Samma här, Leia fick flytta till egen säng fort och jag har inte "skämt bort henne" vid läggdags utan hållt de enkelt. Så läggningarna är inga problem, det är ju det här med att det tydligen är godmorgon halv 6 :/

    SvaraRadera
  5. haha nej den där kontaktannonsen är långt ifrån seriös *s* är inte hemma nu så kan inte kolla min mial, får kolla den imorgon och se om jag fått något :)

    SvaraRadera
  6. sv: Jo det är såklart, så jag siktar på höga betyg;) men det är jobbigt-.-

    Fina bilder förresten:)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy