lördag, augusti 28

Lördag igen

Tjoflöjt!
Shit, har varit bakis i dag, jag å jocke hade barnvakt i går. Igentligen skulle Mizz D kommit hit. Men hennes lilla dotter fick feber. Så jag å jocken ägnade natten åt att ta massa bilder med både korsetter å stay-ups. De va skitkul. tog typ 500 bilder. HA HA! Fast inget man vill spara på precis. Jag ser inte så bra ut i korsett å piska, inte riktigt min stil. =OP
I dag har de varit lugnt. Åt pizza till frukost. Sen har ajg blegat på film. Bara gottat mig. Sen när vi varit hos syrran å hämtat liam, så dammsög jag, jocke lagade mat. potatis med kotlett. Underbar gott. Måste ta tag i mitt schema i morgon igen. Ska ut till mamma i morgon med, hjälps henne lite på torpet.
nu ska jag se film.
Hotet Från Underjorden
Dom är ju bara så kul. =O)
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy