tisdag, augusti 17

*Update*

Nu har syrran med gubbe och dotter varit här en stund. Vi ringde runt lite för att få klarhet i hur det går med pappsens gravsättning. Antar att någon skulle ringa upp om en stund. Hoppas det blir bra besked. *Suck*
Nu ska jag snart i väg och hämta pojken igen. Han är på dagis nu till kvart över 12. Min goa lilla kille. Han är nog den gladaste lilla grabb jag träffat, helt klart. I dag ska vi greja i trädgården med, fast att det blåser och är fruktansvärt tråkigt väder. Men häcken måste klippas innan det blir höst.
Och hunden har kvar sin tratt. Jag tror nog att vi kan ta bort den i morgon. Och då ska det tas en ordentlig prommenad. Hon har ju inte fått sträcka på benen riktigt sedan i torsdags när hon opererades. Så det ska nog bli skönt för henne att komma ut i stora vida världen igen. Hon sket inne i morse igen, och i går morse när jag skulle iväg med pojken till dagis. Det är så jobbigt att hon inte kan slappna av när man går hemmifrån. Jag börjar bli knäpp. Men så fort hon blir frisk, så ska här tränas. Jag skrev ett låååångt inlägg på Vetrinaren.nu för att få något råd om hur man hanterar stressade hundar. Jag msåte säga att jag själv inte är något ledare för en hund. Jag hoppas dom svarar ganska snart.
Pözz & Kräm

2 kommentarer:

  1. Hoppas du får svar snabbt från dem! :)

    läste om din pappa så trist, jag beklagar verkligen :/

    oh vad glad jag blir när du skriver så och tack för länkningen! :) jag slänger in dig på min bloglovin :)

    SvaraRadera
  2. Det är jätte härligt att duscha:) Inte specielt mycket på vintern för då fryser man nör man kommer in;) Man blir som en liten istapp ute:P Haha men om man gör det när man kommer in så blir fötterna varma igen;)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy