måndag, augusti 9

God Morgon Världen



Här står en liten Liam å väntar på att få komma till dagis. Äntligen sa han i morse när jag väkte honom. Han gillar inte semester tydligen. Men det är bra, då vet jag ju att han kommer försörja mig när jag blir gammal och grå. Det känns ju tryggt.



Jag är på jakt efter ett bra program som man kan redigera bilder i, alltså, inte Paint, för det suger. Headern jag har nu är ju ett bevis på att Paint inte är gjort för att överleva 2000-talet.


GE MIG NÅGRA TIPS, KOSTA VAD DET VILL!!!

I NEED A PROGRAM RIGHT NOW!!!!


Pözz & Kräm


7 kommentarer:

  1. Tack för din söta kommentar i min blogg! Pajen var riktigt god och jag har mängder kvar så blir nog en liten bit nu & en kopp kaffe! :-)

    Va söt din Liam är i paraply och regnställ! :-)

    Ha en trevlig dag,
    Camilla

    SvaraRadera
  2. Hej du! Här är youtube klippet för filmen jag la upp, kolla om det går att se nu då. det är en fin kortfilm om kärlek! :)

    http://www.youtube.com/watch?v=HSihUy7xP_k

    SvaraRadera
  3. Vad har du för Program på datorn? för det kan finnas program som man kan göra om bilder på, behöver inte vara paint.. Men annars laddar du bara ner Photoshop, helt gratis!

    SvaraRadera
  4. Aha får kolla där då:)
    jaa det är sjukt coolt och jag behöver något som lugnar ner mig:)
    Ska genast titta:D Kram

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy