söndag, augusti 15

God Morgon

I dag ska det klippas gräs, vem vet, kanske är det sista dagen vi har riktig sommar ute. Fast det blåser lite. Men jag tror nog att det kommer höstregn snart. Det börjar kännas i luften.
Åååh, pengar är ett bekymmer för dom flesta i världen. Pengar drar ett stort strå till stacken när det handlar om klimatförändringar. Skulle man inte kunna använda sig av byteshandel? Som förr!
Jag känner mig fattig just nu. Tror jag överskridit min budget. vi får se. Ska betala räkningar om en stund. Men först....FRUKOST =O)
Pözz & Kräm

2 kommentarer:

  1. sv: Ja redigera är en bra idé! Thanx.
    Fast nu ska jag käka chokladbollar och njuta av de sista dagarna av sommarlovet :)

    SvaraRadera
  2. sv. man får en bild i kommentarsrutan genom att lägga till nån extra kod och sånt.. inte så svårt (finns förklarat i designadinblogg.se) men det funkar väl bara i blogg.se :/

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy