tisdag, augusti 17

Paris Hilton




Paris Hilton kör på engångskläder

Man ville gärna tro att det inte var sant. Men jo, Paris har aldriga samma kläder två gånger.

Apropå Paris Hilton har den privilegierade societetskändisen just bekräftat en vanlig fördom om rika tjejer och deras shoppingvanor. För tidningen Heat berättar arvtagerskan att hon aldrig bär samma kläder två gånger. Och att hennes garderob är full av kläder som hon inte ens använt.
Prislappen kvar

– Jag har så många kläder i min garderob som fortfarande har lappen kvar. Jag ser dem så ofta att jag tror att jag haft på mig dem, men sedan inser jag att jag inte har det. Så då ger jag antingen bort dem till mina vänner eller skänker dem till välgörenhet.


Vad Tycker Man Om Det?
Det är väl bra att hon ger bort sina kläder till välgörenhet, men va fan. Jag tror säkerligen att hon inte bryr sig om att hålla sig undan kläder med rent bomull med tanke på barn som går och plockar bomull med nakna händer. Fast såhär kan man ju hålla på i evigheter.
Jag är varsam när jag köper kläder.
Hur gör du, försöker du hålla dig borta från något eller handla något specifikt material?


Pözz & Kräm

11 kommentarer:

  1. Fin design :D!
    Vill du vara med i veckans blogg :)?
    Checka då in min blogg :)

    SvaraRadera
  2. SV: Haha, ja det kan man säga. Ha det bra! :D

    SvaraRadera
  3. Jaa, "Jag" folk är verkligen inte min grej, speciellt inte när det handlar om min syrra som har blivit helt konstig. är det inte lite konstigt hur människor kan förändras så fort? hehe

    SvaraRadera
  4. Okej. Tack tack ! Ha det bra du med! :D

    SvaraRadera
  5. sv; haha jo ibland så :)
    tack detsamma ! :)

    SvaraRadera
  6. sv: Nä kanske inte, men jag kollade mest på de fina skorna! :)

    SvaraRadera
  7. Sv: Lite svårt att välja vad man ska göra med ina egna ben, meen :P Jag önskar att jag kunde ha någonting kort någon gång, och ett par höga klackar. Men nu kan jag inte det eftersom jag skäms över att ha så långa ben.

    SvaraRadera
  8. Auch! :D. btw synd att man inte är lika rik som henne!

    SvaraRadera
  9. Sv: tack så mycket, ha det bra :)

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy