lördag, augusti 21

LEDIG I KVÄLL.. =OP

Hej hopp... Gummisnopp...


I kväll är jag utan både gubbe och barn, en stund. Men det finns inget skönare. Läste förut om en tjej som brukade dansa runt i sitt rum. Kom då på hur mycke jag saknar att bo hemma hos mamma och att ha sitt eget rum, där det alltid såg ut som faan. Men det var ändå alltid mitt rum. Dit kunde man gå när som helst. När man var glad, lessen, totalt pizzt off. När som helst. När jag blir lessen låser jag in mig på toa. Eller går och lägger mig, men det kommer alldrig bli det samma. Jag har inget ställe som någon i detta huset respekterar, inget ställe där jag får vara i fred, om jag nu inte låser in mig på toa förståss... men hur kul är det.


Visserligen så kan man ju passa på att skita samtidigt när man ändå är där inne. =OP


Nu väntar fläsfilén i ugnen, och ölen står på kylning. Kanske kan ta en sväng bort till min lillsyrra i kväll. Får se hur det går här först.




Ha en UNDERBAR KVÄLL mina kära. Madden är på gott humör nu, så jag hoppas jag kan smitta ner er alla....



Pözz & Kräm

2 kommentarer:

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy