tisdag, augusti 24

Mitt schema...

Måndag – söndag

07:30 Frukost – Herbalife + Frukt

Ut Och Gå

10:30 Mellanmål – Frukt, Kaffe, Te

12: 15 Lunch – Herbalife, frukt

14:30 Mellanmål – Frukt, Kaffe, te

17:30 Kvällsmat – Endast EN portion mat, med grönt.

- Drick vatten, till mat, vid törst. Alltid Vatten, MERA VATTEN!!!

Ut Och Gå

Bör Äta:

600 gram frukt om dagen, ca 5 frukter.
Pålägg med grönt nyckelhål.
Salta pinnar i stället för chips.
Byt ut den feta osten mot en med en lägre fettprocent.
Använd sunda växtoljor i stället för smör och margarin i matlagningen.

Sikta mot fullkorn
Mer Fisk
Skinkschnitzel och oxfilé. Kyckling och kalkon kan du lugnt fortsätta äta av - men undvik skinnet.
Socker är OK, och nödvändigt för att kroppen ska orka förbränna, max 2 teskedar om dagen.
Se upp med mjölken, Välj smalare alternativ.


Ja, alla andra kommer ju hem från skolan med ett papper i handen som talar om vad do mska syssla med dom närmaste månaderna, varje dag. Då kännde jag att jag ville ha det med. fast jag är lite mer HighTec, för jag har det på bloggen... =OP


NÅGRA FLER RÅD??


Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

2 kommentarer:

  1. Hejsan,ja va juh bara tvungen å gå in kolla på din sida nu när du har varit inne på min å skrivit..=O)
    Du har så rätt,förkylning ä ngt som dom flesta åker på nu m dt ä inget roligt å få den när man precis ska börja jobba efter sem m nu börjar vi å bli bättre min man å ja iallaf..=O)
    Tack för att du hörde av dig..=O)
    Hade bäst du md..=O)

    mvh Jennie

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy