söndag, augusti 8

Nyaste Fyndet


Det nya huset. Ha ha, kan man tänka sig att det blev så bra, fast att jag avskyr och spyr på allt som är rosa. Men dt blev riktigt bra måste jag säga. Nu väntar ett hotell på att få bli målat och väl omhändertaget. Det känns som ett lite större projekt så det får vänta tills i morgon.

I morgon börjar Jocken jobba igen, och Liam ska tillbaka till dagis. Han somnade fort i dag, kanske han var trött efter alla tacos han proppade i sig. Och i morgon börjar mina "Gå-Upp-Tidigt-För-Att-Plugga-dagar igen. Upp halv 6, kaffe och plugg till körkort fram till 7. Sen dra upp Liam, frukost och i väg till dagis. Sen har jag 3 timmar på mig att plugga och göra iordning lunch till Jocken. Sen hämta Liam igen. Stora pojken som springer på pottan. Han har bara blöja när han sover på natten. Vila på dagen klarar han utan blöjan, det är ju så skönt.

Sen har jag nog inga större planer under dagen, om inte mamma ringer och vill ha hjälp med att hämta ved. Men jag tror nog att vi kom överens om att ta det till helgen om dom nu har något kvar där borta.

Vi får se vad som händer. Sov gott nu, så bloggas vi i morgon.



Pözz & Kräm


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy