söndag, augusti 22

Här Dizzar Vi...

Jag är en trogen användare av Bloggtrafik.nu och när man använder sig av det , så kommer man ofta till norska bloggare. Och jag kommer ofta till en tjejs blogg. Hennes blogg består bara av.. henne, och absolut inget annat!!!



Jag har ett flertal gånger varit inne på hennes blogg, och känner mig inte alls välkommen där. Ju mer jag hamnar på hennes blogg, ju mer känner jag att jag inte vill se den mer. Jag tycker att det är lite dåligt av bloggare att inte svara på kommentarer om man frågar något, men hon svarar typ.... ALDRIG! Och när man bloggar runt med Bloggtrafik, så måste man lägga en kommentar, att man då aldrig får svar, efter många frågor om henne och hennes blogg, så tröttnar man.




Kanske hon helt enkelt inte fattar svenska!!!!!
JAG

Malin Kristiansen

OVER AND OUT!


Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy