tisdag, augusti 31

God morgon

Jag börjar känna att min vardag inte är så intressant. borde kanske börja råna folk, eller leka med döden. Fast då skulle de ju bara va intressant, om jag va nära att dö. Nä, jag får hitta på något annat.
Jag hade planer på att starta eget, men måste gå en kurs först, så jag vet lite vad de e jag ger mig in på. Men innan jag gör de, så vill jag ha körkort. Känner mig jävligt låst utan de. Man kan inte ta sig någon stans uta natt behöva be någon om hjälp, eller ta bussen.
I september börjar handledarutbildningarna igen. Man måste ju gå en sån för att få lov att övningsköra, typiskt!
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

1 kommentar:

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy