måndag, augusti 16

Speciell Dag I Dag 16/8



***Grattis pappa***



Det sista kortet jag tog på dig. flera år sedan, ändså hade du inte åldrats mycket.




I dag är det en speciell dag för mig och de mina. I dag skulle min far fyllt 51 år, om han inte gått bort under, för mig, mystiska omständigheter i oktober förra året. Men i stället för att leva, så är han på väg ner under jord.



Så i kväll ska det tändas ljus. Det är det minsta jag kan göra för honom i nuläget.



Saknar dig Pappsen



Pözz & Kräm

1 kommentar:

  1. Får väl säga R.I.P eller beklagar sorgen, även fast jag inte känner dig :(

    www.finest.se/tommystahl

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy