torsdag, augusti 26

Nu får det va nog

Jag drömde om börser som gick upp och ner. Ni kanske har förstått att det är vad min dag handlar om, men att jag ska behöva drömma om de med. Jag har massa drömtydarböcker. Fast dom brukar sällan vara till någon större hjälp. Fast det beror ju på vad man kommer ihåg från drömmen.
Drömt något i natt?
Nu kommer snart min mor med sin hund. Han är ju så söt. =O)
Det är tur att i alla fall han kan sköta sig när man går ut med båda. Min lilla vovve tror ju att hon är en slädhund, för hon drar som om hon har 500 kg bakom sig. Men det försöker vi träna bort lite nu när jag har mina vandringar under dagen.
Ska förresten gå och väga mig tror jag.
Se om något händer med siffrorna.
Ha det bäst!
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy