torsdag, augusti 5

PlastModell/hus

Det bästa med att bygga sina egna små hus är att man själv kan välja storlek, man kan själv bestämma vilka färger, och man kan bestämma hur det ska se ut själv. Plastmodeller är något jag djupt reko.

Som ni ser så har jag gjort det helt annorlunda, fast ändå ganska orginal med alla delar som ska vara till. Och det är så kul att sitta och limma, måla och puzzla ihop allt. Resultatet blir efter hur mycke tid man lägger ner.

Nu ska jag börja på nästa, som kallas för svenskt hus. Får se hur det slutar.

4 kommentarer:

  1. Jag skrev ett uppmärksammat inlägg om kärlek på min blogg för inte så länge sedan. Det var ärligt och intensivt, utelämnade inga smutsiga detaljer och jag gav allt jag hade att ge. Men framförallt kändes det viktigt. Det var från början ett önskemål av mina läsare och jag valde att ta till mig det önskemålet berätta om hur det är att försöka hitta glöden igen efter man blivit dumpad. Glöden i en annars så destruktiv vardag där man vinglar på kanten av en avgrund. Jag tror att det här är otroligt viktigt att få ut, för någonstans finns det hopp. Det finns liv och det finns hopp och jag tycker att det är fruktansvärt viktigt att dela med sig utav det. Jag tror du skulle tycka lika. Läs det gärna. :) Jag lovar dig, att det är bra.

    Direktlänk till inlägget kommer här: http://thefworld.blogg.se/2010/july/ur-ett-brustet-perspektiv.html

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Min blogg innehåller mycket ord men jag kan lova dig att den är rätt intressant ;)
    annars kan du kolla in http://terrorin.blogg.se/terrorinpickedit/ om du inte orkar läsa någonting... slappis ;)

    SvaraRadera
  3. sv: ja, visst är den färgen härlig! :)

    SvaraRadera
  4. Tack!
    Jäklar vilket coolt hus! Är det sånna modeller man köper?
    Kram

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy