onsdag, augusti 4

Nytt nytt, Allt Ska Va Nytt

För er som är nya här hos mig, vill ajgtala om att jag har jobbat på ny stil, helt och hållet på bloggen min. förut va den svart... helt svart... det blev tråkigt. Och nu när jag mår bättre, känner mig glad, vill jag inte att min blogg ska se ut som djävulen själv varit och brännt ner den. Så, lite skillnad blev det va. Och jag fick gjort en ny header... i Paint ta mej faan. Det är inte det nyaste programmet, men jag orkar inte riktigt fixa något nyare, för då måste jag ju prova en massa nya.

HAR DU NÅGOT FÖRSLAG PÅ FOTO REDIGERINGS PROGRAM????

Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy