söndag, augusti 1

Ha Ha Ha, stackars


Jag ha inte gjort nått... Inte vad jag kan minnas.... Han ramlade in i en stor kaktus....


Nu är vi förlovade i alla fall. Nu när jag tänker på det, så vet jag inte iktigt vad det innebär... Men jag antar att livet fortsätter som vanligt, fast man ska ha en ring på fingret hela tiden nu. Fan, Jocke spillde grogg på min minidator, så tangenterna är kladdiga... måste fixa det.

Nu grillar vi. Skulle gått bort till Jockes bror i kväll och hjälpt dom med en grej på datorn, men vi får ta det i morgon.
Kolla gärna hans blogg.

Nu är jag bakfyllehungrig, det blev en lång natt. =OP
Ha det bäst så hörs vi sen.



Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy