måndag, augusti 9

Sikken Dag

Så, det var den dagen. Sitter jsut nu och halvsover. Men känner mig inte så trött så att jag skulle kunna somna, men tänker göra några tappra försök tidigt i kväll.
I dag har det regnat, som ni kanske förstod på förra inläggets bild. Jag har byggt på mitt hotell. Eller nä, jag har inte börjat bygga än, har målat lite i dag. Det tar längre tid än man tror att måla det i perfekta färger innan man kan börja bygga ihop det. Min kyrka, som ar det första jag byggde, tog ju bara 3 timmar. Då målade jag inget, eller om jag kanske målade taket.
Sen har jag kört mycke körkortsfrågor i dag. Känns bra att jag kommer någon stans. i September börjar det en ny handledarkurs som man måste gå innan man börjar övningsköra. Så jag kommer inte kunna övningsköra förr än till vintern, känns ju bra.
Nu på kvällen så drog jag fram lite pyssel till Liam. Han fick göra ett kort till Ämmon, som hans farfar kallas. I morgon blir det kort till Momo.
Nu det sista så la jag på ännu ett lager lack på matbordet. Så nu är det tre lager, borde räcka. I morgon kanske jagbörjar med stolarna, om jag orkar bry mig om dom. Det skulle ju se mycke bättre ut.
Sov gott nu alla där ute som sitter uppe på natten och Zappar runt bland bloggar.
Kika in i morgon igen.
Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy