torsdag, augusti 26

Det ska följas till pungt och pricka...

Så, en härlig morgon prommenad med Bonzo å Baby. Bonzo fick gå på vänster sida, jag minns inte vilken sida mamma brukar ha honom på, men jag hoppas det gick bra. För jag måste ha Baby på höger sida, annars kan jag inte korta av kopplet ordentligt. Men det gick bra, båda två va helt underbara. Och kan du tänka dig, att pengar har jag tjänat medan vi varit ute å gått. tror jag fick det till 8 dollar, vilket blir runt 60 kr. Det är ine ås illa va. =O) Känns bra att jag äntligen kommit på hur man ska lyckas med de. UNDERBART!!
Nu ligger hundarna å ser ut att ha tuppat av. Kanske det var en för hård gångmarsh för dom, men det var inte så länge, så dom överlever nog. Och snart är det dags för mitt mellanmål, om en timme.... =O) Ni kommer väl ihåg mitt schema
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

2 kommentarer:

  1. svar: det är ju dock inte riktiga godisar utan dom är gjorda av lera

    SvaraRadera
  2. Sv: Tack för den fina och kloka kommentaren. Och ja, bilden ger verkligen en förståelse för hur ens ögon funkar utan att man själv lägger märket till det.
    Slapp vågen imorse som tur var. :)
    Ha det bra, kram!

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy