torsdag, augusti 19

Tjaba, tjena, hallå!


Jag måste säga att jag är trött, riktgit trött. Kan vara för att jag nyss gick upp. Gud, jag har så svårt för att ta mig ur sängen. Inte ens kaffe lockar. Tänker alltid, jag ska bara blunda en stund till, så snarkar jag innan de närmanste sekunderna. Jag måste hitta på något som lockar mig upp. Ett tag var ju mumin på tv tidigt. Då kom jag upp ta mej fan, men det varade inte länge. Hade jag inte haft gubben som väcker mig stup i kvarten, och et X antal larm på både mobil och väckarklocka, så skulle jag ligga å snusa än.
I dag är det dagis för pojken. Jag själv ska nog blogga runt i dag. Det är så mysigt. Man får så mycket inspiration från vissa. en del bloggar är bara kul att läsa.
Nu ska jag hämta ännu en kopp kaffe, så jag får upp ögonen, ser ju knappt vd jag skriver.

Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy