fredag, augusti 13

Min Dag I Dag

I dag är det dom vänsterhäntas dag, min dag då altså.
ha ha.
I natt har Baby blött ur sitt sår på magen. Fick torka blod nu när jag gick upp. Vill ju inte att pojken ska vakna och se massa blodspår på hela övervåningen. Jag ska gå bort till apoteket och kolla om dom har något för hundar där. Blöjor eller vad som helst. Tratten hon har på huvudet gör ju bara allt värre. Hon går in i allt och hör inget, ser inget. Jag tycker så synd om henne. Stackars lilla flicka.
Och nu kan jag fan inte åka till Miss D på lördag heller. Känner att jag behövs här hemma. jag som ville åka bort. Men vi får ta det en annan helg helt enkelt.
Nu tror jag att jag lägger mig på soffan. ska kolla efter en ny digitalkamera först tänkte jag. Vi har ingen riktig här hemma. Jockens börjar balla ur, och den jag har i luren känns lite för dålig. Det blir inga bra bilder om man framallar dom sen. Sen så är det bara 3,2 mega pixlar på både min mobil och hans kamera. Så det är dags att uppdatera lite.
nu kommer hon här och blör igen....
Pözz & Kräm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy