fredag, augusti 6

Min Lilla Samling


Ja, här ser ni min lilla samling. Har inte kommit så långt, men det går frammåt. kyrkan byggde jag först. Sen byggde jag huset till vänster, och nyss så blev det i mitten klart.
Nu har jag ett stort hotell kvar att bygga, och 2 hus till. Ett svenskt hus, och sen ett annat. det svenska huset är helt gult, undrar varför det är det?
barnledig i dag med. Får se vad vi hittar på för kul. Antagligen sitter vi i soffan och glor film hela kvällen, somnar i soffan och vaknar av att man ligger och dreglar. Vi hörs mer sen.

Pözz & Kräm

6 kommentarer:

  1. SV: haha, ja det är synd om mig.. och tack för kommentaren ^^ din header var rolig, haha :D

    SvaraRadera
  2. Sv: Det blir nog imon eller i över morgon:)
    /kram angelina

    SvaraRadera
  3. sv: blev inget igår, ska kolla på den idag istället. så kolla in på bloggen imorgon så skriver jag vad jag tyckte :)

    SvaraRadera
  4. aa kan tänka mig:)
    var köper du dina modellhus då?:)
    Haha låter bra:D

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy