måndag, augusti 30

tjoflöjt!

Hum, sitter här å tittar på när pojken äter. Jag själv dricker ju bara en herbalife på morgonen. Måste gå och köpa frukt sen med, annars kommer jaghungra ihjäl innan lunch.
Ska ringa nordea nu med när klockan slår 8. Det är någon jävel som kopierat mitt kort och handlat något kul för 1000 spänn. jävla tur att jag spärrade kortet då när jag såg att något va på gång att dras. Fast nu ligger de ju 1000 kr reserverade på mitt konto. Va fan. Måste få loss dom igen.
DE E JU FÖR FAN MINA PENGAR!!!!!!
Pözz & Kräm
Glöm Inte Prutta Innan Du Går

3 kommentarer:

  1. åh fy fan, hoppas du fick rätt med det!

    SvaraRadera
  2. Jag har en förkärlek till igelkottar ;) och så har jag en fjäril in tatuerad på ryggen :)

    åh fan vad jobbigt, men du har väl spärrat kortet? då borde ju det ligga hos nordea tycker man ju!

    SvaraRadera
  3. sv: tack så jätte mycke!:D

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy