onsdag, augusti 11

Sikken Skit


God morgon världen! Vilken dålig morgon de har varit. Fast jag har ju bara varit vaken i en kvart. Men jag har ju 3 sånna här telia mobila bredband här hemma. Och varje morgon så ska jag ju göra lite körkortsfrågor på nätet. Då använder jag min laptop till de, medan jag bloggar runt lite på min stora dator. Men i morse när jag kom ner, hade mitt goa kaffe i handen, satte mig för att logga in på körkortssidan, så hade nätet lagt av på den lilla. Jag blir så irriterad på de. Så nu har jag fått avinstallera det, starta om datorn, installera det igen och startat om datorn. Nu verkar det funka som det ska igen, så jag loggar in nu. =O)
Haft en bra morgon själv? Inte som min hoppas jag
=O)

Pözz & Kräm

4 kommentarer:

  1. sv. tack så mycket :D
    antagligen är det så att du har en mycket mindre skärm än mig.

    kram

    SvaraRadera
  2. sv: ojoj . vad sa din pojkvän då?
    och tack för tipset, det ska jag verkligen tänka på! och tack igen för att du skrev det, det uppskattas verkligen till max!
    kram.

    SvaraRadera
  3. Ja, visst gör det ont... =(

    Hatar modem och skit... vår rauter eller vad det heter är helt cp, så den måste startas om x-antal ggr i veckan för nätet försvinner eller blir jättelångsamt... Hatar att man är så beroende av teknik!

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Ja, precis. :D Ville du att vi skulle lägga till varandra eller?

    SvaraRadera

Kommentera Mera

Some Say Love - LeeAnn Rimes

Bloggerfy

Expose

Pappa 20/10-2009 Saknar Dig!

Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*Follow *Mizz_Madden*

Bloggerfy